Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Tuesday 1 April 2014

medicos y mas medicos

Minden napos programma valt az orvoshoz rohangalas... nyilvan ennek a haz elott allo taxisok orulnek a leginkabb. 
Ma megszabaditottak nehany kapocstol, amibol a vilagon semmit sem vettem eszre. Elotte mondta a dokino, hogy hat foleg a seb kozepen levo fog molesztalni, amikor kiveszik, ehhez kepest lepkefingnyit se vettem eszre belole. Ellenben nevettem amikor a bent levo kapcsok koze ragasztot tettek. Azt mondta, hogy en biztos nem vagyok normalis :) Hat ... ezt mar hallottam parszor. De meg mindig jobb, hogy magas a fajdalom kuszobom, mintha minden kis balgasag miatt neki allnek rinyalni. Nem akartam mondani, hogy ellenben ha meglatok egy tut, elajulok hahahaha 
A maradekot megnezik csutortokon, majd penteken ismet talalkozo a sajat orvosommal.

Mondanom sem kell, hogy a biztosito is csak bonyolitja az eletemet... millionyi papirt kernek tolem, es menjek oda szemelyesen, de idopontot nem adnak, szoval ez igy elegge gaz, de mit van mit tenni, ha szeretnek a penzemhez jutni. 

Egyebkent pedig valtozatlanul azt mondom, hogy hala istennek, hogy itt mutottek meg es ilyen ellatasban reszesulhetek.

No comments: