Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Friday 11 April 2014

pocak

Eleg furcsa dolog, hogy sem mutetkor, sem az azt koveto ket hetben nem jottek ram kulonosebb fajdalmak, vagy hisztis allapotok, ellenben most a harmadik heten totalisan szet vagyok esve. 
Elkezdtem lejarni setalni, na ezt ugy kepzeljetek el, hogy mondjuk egy atlagos 10 percnyire levo peksegbe, na jo, oda-vissza vasarlassal egyutt mondjuk fel ora, szoval en ezt elsore masfel ora alatt tettem meg es haromszor kellett menet kozben leulnom, akar egy oreg mamoka... De azert jol esett a levegon lenni. Ma voltam harmadjara, es ma 50 perc alatt tettem meg az utat leules nelkul, bar az igazat megvallva, az utolso negyedben erosen gondolkodtam, hogy leuljek, vagy megtamaszkodjak, azt hittem hogy kiesik a mehem a helyerol.
A heten minden aldott nap borzalmasan felfujodtam delutanra, de nem az az oke, kellemetlen felfujodas a kajatol, hanem brutal modon feszito, fajdalmas. Egyszeruen volt, hogy hazajott J es egy mosoly nem tudta elhagyni a szamat... Tegnap pedig azt mondtam, hogy keptelen vagyok napi ketszer meleg kajat enni. 
Spanyol szokas vagy sem, nem tudom... de ketszer ugyanazt az etelt nem eszik meg, raadasul ebedre es vacsorara is rendes meleg nagy adag kaja van. En, aki egyebkent egyszer eszik egy nap meleg kajat, es nem tul sokat, hat ugy ereztem tegnapra, hogy nem birom, szet durranok, nem tudok rendesen wc-re menni, a hasam egy nagy lufi es meg egyek is egy csomot, nekem ez nem megy... igy tegnap nem vacsoraztam. Azt mondtam, ha egy falatot is a szamba kell vennem en belehalok. :( Persze J meg hogy ennem kell, mert nem eszek semmit, es ha ezt csinalom, akkor bevisz a korhazba :( Tudom, hogy aggodik ertem :( Aztan megigertette velem, hogy ne setalgassak, es ne eroltessek semmit, hanem legyek szives pihenni, hiszen csak most operaltak... tudom :(( Majd hetvegen jol nem csinalok semmit! Csak odabujok hozza es elvezem, hogy itt van velem egesz nap! 

No comments: