Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Saturday 12 April 2014

Quiero mi Mama

Ma vagyunk 16 honapja egyutt... Es mit ad isten melyik napon sikerul osszezordulni... ma... Neki el kellett mennie dolgozni, nekem meg atkellett vennem egy levelet a postan a csodas biztositotol, amelyben kozlik, hogy hetfon fel kettokor jelenjek meg, mert az o orvosuk is meg fog vizsgalni, es ez a fizetes feltetele. Vagyis ha nem megyek, nem fizet a biztosito. Persze nekem ez baromi szarul esik, mert nyilvan nem en talaltam ki, hogy megmutottek, vagy hogy volt egy daganatom egyaltalan. Es masreszt mar milyen jogon akar engem egy vadidegen orvos megnezni?!
Lehet, hogy ezen nekem kicsit sem kellene felhuznom magam, de engem akkor is molesztal ez a tema. Es ezen sikerult osszeveszni, hogy most en minek huzom fel magam, ha egyszer igy van, de persze ha nem akarom, hogy a biztosito fizessen, akkor ne menjek oda stb... es nem arrol van szo, hogy nem akarom, hogy a biztosito fizessen, hanem arrol, hogy elegem van az egesz szarakodasukbol, bekertek tolem hatmillio papirt, mindent igazoljak harom honapra visszamenoen, ott van a korhazi papirom, a korhazban amit adtak, hogy kiirtak, majd a haziorvos is amit adott... bezzeg ha en nem fizetem be hataridore a rohadek biztositast, akkor a nyakamon ugralnak a penzukert.
Egyebkent is a heten hogy ennyire semmi nem stimmelt a testemmel, hogy kb ugy erzem magam, mint egy elfuseralt valaki, a testem meg sem kozeliti a normalisat, nem csak a hasam, de lassan egyetlen mas testreszem sem ... borzalmasan erzem magam a boromben...

No comments: