Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Wednesday 16 April 2014

La barriga

Tisztelettel jelentem, megjartam hetfon az orvost. Voltam a sajatomnal eloszor, aki atnyomkodta az osszes belso reszemet, majd kijelentette, hogy azert puffadok fel, mert a beleim meg mindig nincsenek a helyukon es a vekonybeleim szenvednek...hat... en is szenvedek...
Aztan atmentem a nogyogyaszatra, ahol kozoltek, hogy nem tudnak meg megvizsgalni, varjam szepen a levelet.
Majd elmentem a biztositonak az orvosahoz is, aki egyebkent egy argentin no volt es meglepo modon, sokkal normalisabban kezelt, mint a sajat haziorvosom. Mondta, hogy legyek nagy turelemmel, nagy mutetem volt. A beleim nehezen rendezodnek vissza a szetfeszites utan, a testem dolgozik, szenved. Elmondta, hogy egyek sok zoldseget, foleg spenotot, es gyumolcsot, valamint joghurtot, es esetenkent csirkemellet, es legalabb ket liter folyadekot naponta (na persze nem cukrosat). Ezzel segitve szegeny beleimet, hogy jobb helyzetben legyenek. Nagyon rendes volt egyebkent. Megkerdezte, hogy volt-e vetelesem korabban stb... amit a sajat orvosom nem kerdezett meg pld. 
Mondta, hogy ne szedjek be nolotilt, hanem inkabb ha faj, akkor ibuprofent.
Valamint akarmilyen viccesen is hangzik... meg azt is megkerdezte, hogy jarok-e rendszeresen a wc-re, olyan-e mint szokott es hogy hat ... na... gazok tavoznak -e belolem :) Szoval a-tol z-ig mindent es a vegen meg orultem is, hogy el kellett hozza menni.
Majus 14-ig levagyok tiltva a munkarol. Nem emelhetek tovabbra sem semmit sem, es ne hajlongjak, valamint ha felkelek, meg mindig tegyem ezt ugy, hogy eloszor az oldalamra fekszem majd a karommal felnyomom magam, igy kevesebb terheles esik a hasizmokra.

Mindezek utan egyebkent, hogy igy holnap lesz negy (!) hete, hogy megmutottek ... es annak ellenere, hogy nincsenek rossz korhazi elmenyeim, sot, nem voltak fajdalmaim ket hetig.... szoval el nem tudom kepzelni, hogy ki az a nem normalis, aki onkent es dalolva ugy dont, hogy marpedig o csaszarral szul... Oszinten szolva bar itt a tapasztalatom, megis azt mondom, hogy hat ezt azert ne, ha nem muszaj!! Mennyire rossz mar, hogy tudod felbe voltal vagva, hogy minden mozdulatodert felelos vagy, hogy ejjel hanyszor jon valami hulye furcsa semmihez sem foghato erzes a hasadban, ha csak kicsit is felhuzod a labadat, hogy a sebedre figyelj allandoan, kezelni naponta, es akar egy tusszentessel is puff szakadhat valami (mint nalam)... 

Jvel egyebkent csodalatosan megvagyunk, olyan jo, hazavarni, vagy reggel amikor meg egy percig odabujik hozzam es lagyan puszit ad az arcomra. Egyutt vacsizni, aztan odabujni a mellkasara mig el nem almosodom. Vagy amikor azt mondja a telefonban, hogy mar annyira szeretnelek latni, pedig tudja, hogy hazajon es itt vagyok, nem ugy, mint korabban. 
Az osszezordules miatt en nagyon rosszul ereztem magam es annyira vartam aznap, hogy haza jojjon vegre es csak osszeolelkeztunk es mondta, hogy: en rad sosem tudnek haragudni, sem igazan vitatkozni, mert szeretlek. Aztan osszebujtunk es jottek a baratai. Akik egyebkent tok aranyosak es jo fejek.

No comments: