Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Monday 23 December 2013

los resultados

19-én reggel feszülten vártam, hogy vajon mit fog mondani az orvosom, mivel kell szembesülnöm. Hajtogattam hogy nem lesz baj, hogy ez csak egy sima tumor stb.. Nem volt jó egyedül várakozni.. Nem mert nem vagyok elég felnőtt, hogy elviseljek egy ilyen dolgot... Az "eredmény hirdetés" előtt az orvos persze megnézte a videót, a fotókat, a szakorvosi véleményt stb.. A többi várakozó nem értette, hogy így is késésben jött, akkor most még mivel szöszmötöl negyed órát zárt ajtók mögött. Én voltam az egyetlen aki tudta, hogy éppen az én MRI és spéci vérvizsgálatom adatait böngészi. Majd behívott, és elmondta, hogy hála az égnek a gyanúja nem igazolódott be és nem sarcoma-val állunk szemben. Igaz a tumor ott van és azt ki kell venni. De ahhoz,hogy a méhem utána képes legyen kihordani egy gyereket éppségben és hogy megmaradjon a nemzőképességem egy szép nagy hasi műtét lesz az ajándék. Elmondta, hogy köldök magasságban vágnak, kifordítják a méhem, majd lézerrel szétvágják, kimetszik belőle centiről centire a tumort, összevarrják, visszateszik, engem is összevarrnak és szuperálni fogok. Alá kellett írnom a beleegyezésem a műtétbe, a teljes altatásba, és vér transzfúzióba is. Ne és ezekből az altatás az amitől parázok és eléggé undorít a gondolat, hogy valaki másnak a vére fog lütyögni bennem. Eddig valahogy elégedett voltam a sajátoméval bőven. De mit van mit tenni, mindent a cél érdekében, ugye!! J egyébként sem hagyná, hogy feladjam és azt mondaná, hogy igenis meg kell csinálni. :) 
Szóval öröm az ürömben, hogy legalább nem vagyok rákos!!

J fantasztikus, ahogy mindent úgy csinál,mintha nem is lett volna műtve!! 
Tök jó volt, hogy megint értem jött pénteken, együtt szuszózni, együtt ébredni, elmenni ajándékokat venni kéz a kézben, becsomagolni, vacsorázni, filmen elaludni, érezni ahogy átveti a karját a lábát rajtam és a vállamra helyezi a buciját és egyenletesen lélegzik. Megpuszilni, megsimogatni, gyönyörködni benne. Karácsonyi vidámparkban hallgatni milyen volt amikor gyerek volt, tombolázni stb... 

Holnap karácsony és ő már pénteken izgatottan mesélte, hogy de az ajándékom, és juhuuuu. Édes kicsi kisfiú, nem lehet ellen állni, szét kell puszilgatni a fa alatt. :)

No comments: