Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Thursday 12 December 2013

Feliz Aniversario!

én: Szerelmem, boldog egy évet. Köszönöm ezt a 12 hónap békességet, boldogságot, a rengeteg nevetést. Mia napig akármikor csak meglátlak a hasamban ugyanúgy kis lepkék repkednek, mint aznap, amikor először találkoztunk. Köszönöm a bizalmad, a szerelmed, hogy vigyázol rám és megértesz.
Pontosan ma egy éve, hogy beléptél az életembe... hogy rohan az idő... mintha tegnap lett volna. Egy éve, hogy a lábaim és a kezeim remegni kezdtek... és most itt vagyunk, együtt.
Hálás vagyok neked minden közös percünkért. És amiért az álmaimat valosággá váltod. Én vagyok a legboldogabb ember a világon, tele erővel és energiával, amit te adsz nekem.
Adod a mosolyoddal, a csókjaiddal, az öleléseiddel.
Nincsenek arra szavaim, hogy milyen csodákat hoztál létre az elmúlt időszakban, és ara sem nagyon, hogy leírjam a vágyaimat, hogy minden olyan csodálatosan folytatódjon, ahogy az most van.
Teljes lelkemmel szeretlek!
Boldog egy évet!

ő: Isteneeeeeem, egy gyönyörűűűűsééééégeeeeeeeees.
Szeretlek Édesem!
És csodállak!!!
Ez nagyon szééééép! Megérdemled, hogy boldog légy Édes!

Majd mielőtt elaludtam: Jó éjt én Királylányom, pihenj és még nagyon nagyon sok évet ünnepelj együtt velem!!! Csókok

Azt hiszem ezzel épp eleget láttok abból, hogyan vagyunk mi így együtt egy év után!!!  A Csodámmal!!!

No comments: