Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Thursday 19 February 2015

Mamá

Elsosorban Draga Edesanyamnak szeretnek ez uton is Nagyon Boldog Nevnapot kivanni! ;)
Ma reggel vasalas kozben, egyszerre harom ismeros leendo anyuka v. apuka keresett meg, hogy koszontson nevnapom alkalmabol. Ennek kapcsan kezdtem el gondolkodni, hogy vajon mit is erezhetnek? Aztan rajottem, hogy ugysem tudom meg megkozelitoleg sem elkepzelni, mind addig, amig majd velunk mindez meg nem tortenik. 
Aztan csak tovabb gondoltam, hogy ez vajon hasonlo lehete e ahhoz, amit az Edesanyank irant erzunk? Ugy ertem, hogy az Anyukankat a vilagon mindenkienl jobban szeretjuk, feltetlen es orokke es ezt sem tudjuk leirni szavakkal. Nekunk O egy es egyetlen. Nem is tudunk senki sem ugy szeretni, mint ahogy Anyat szeretjuk! Kulonbozik mindentol. 
Anya hangja megnyugtat, Anya keze melegebben simogat, mint barmely masik kez ezen a foldkereken, Anya olelese felnottkent is ugyanazt a biztonsagot jelenti nekunk, mint gyerekkent, ha feltunk, vagy betegek voltunk. Anya MINDEN. Barmi eri mi vagyunk a legszomorubbak, de ha orom konnyeket hullat, mi vagyunk a legboldogabbak. Anyat feltjuk, szeretjuk! 
Kimondani pedig azt, hogy: Edesanyam, Anyu, Anya, Anyuci a legszebb szo a vilagon.
De vajon milyen erzes volt neki, amikor eloszor mondtuk mi ki? Hm... Es mikor eloszor pillantott meg bennunket 9 honap utan? Es mi miert nem emlekszunk arra, hogy amikor meg csak par perce voltunk ezen a vilagon es a karjaba tettek minket, es mar ismertuk ot? Az illata, a hangja, hiszen egyutt dobogott a szivunk. 
Valoszinuleg en vagyok a szentimentalis bolond ismet, hogy egyaltalan ezen elgondolkodtam... Olyanon, amit megfogni, leirni nem lehet, csak atelni. :) 
Koszonom Neked Anyuci ezt a sok-sok szeretetet, amit adtal es adsz, akkor is, ha nem lehetunk egymas mellett. A szivem mindig Veled van es Te mindig itt vagy velem! Orulten hianyzol es annyira nagyon szeretnelek megolelni!! 

No comments: