Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Sunday 15 February 2015

Contigo todos los días son días de san valentín

Ugye 12-en volt a 26. honapfordulonk. Amit egyebkent ugy csak maximum megemlekeztunk volna egy szoban, hogy de jo. De mivel mind a ketten olyanok vagyunk, hogy a kotelezo dolgokat nem nagyon szeretjuk es hat kozelgett ez a valentin nap, igy ugy voltam vele, hogy sokkal szebb, ha 12-en, a mi napunkon irok neki par sort. 
Ennek a par sornak nagyon orult es azt mondta, hogy neki van a vilagon a legjobb noje es hogy nagyon szeret engem. Azt mondta, hogy nelkulem nem lennenk most itt es hogy o nagyon boldog velem. Edes kis cicam :) Vettem neki egy kontost, amibe furdes utan jol beletud bujni es nem vacog tobbe. Olyat akartam, amit tudtam, hogy hianyol, szeretni fog es nem valami nyalas nyavajas hasznalhatatlan valami. Teljesen odaig van erte!
O pedig a legszebb mondattal allt elo: - szeretnem, ha valami teljesen ujba fognank, hogyha elkezdenenk a baba dolgot. Kell ennel szebb? Nekem nem! Igazi ajandek volt es felbecsulhetetlen! (nekem) Megha ez az egesz masoknak banalisnak es semmisegnek is tunik. Nekem a legszebb ajandek. 
Persze ez nem azt jelenti, hogy mostantol csak es kizarolag errol fognak szolni a napjaink es hogy surgessuk. Nem! Ugyhogy ne varjatok a posztokat arrol, hogy mi tortenik eppen, vagy hogy sikerult vagy nem sikerult. Minden eljon a maga idejeben, amikor a jo Isten is majd ugy gondolja. Mi nem eroltetjuk, nem szamolgatunk, nem homerozunk, csak elvezzuk, hogy valami uj, valami mas es hogy barmikor meglephet minket ;)
Remelem, hogy egyebkent a Valentin nap mindenkinek jol telt. Annak is, aki jelenleg nem paros, ok is megtalaljak majd a sajat kis media naranja- jukat :D

No comments: