Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Saturday 14 September 2013

Estoy triste...

Sajnos a helyzet nem jobb. Szegény kincsem még mindig 39 fokos lázzal küzd egész nap és a torka is borzasztóan fáj. Kapott injekciót az orvostól, hogy hamarabb rendbe jöjjön, hiszen ma van a testvére esküvője. De őszinte leszek, fogalmam sincsen, hogyan fogja bírni... Annyira féltem Őt!!!

Tegnap ráadásul elestem kint a teraszon, ripityára tört a mobilom, konkrétan meghajolt az egész, a képernyő pedig szilánkos darabokban... kuka... Így elvesztek képek és üzenetek, amiktől még szomorúbb lettem, hiszen azok számomra nagyon fontosak voltak!!!

Közben jött a kórházból a levél, hogy fáradjak be november ötödikén! Jöhetett volna ez nem péntek 13-án... ettől most rossz érzésem lett.

Az eséstől nagyon fáj a hátsóm, lila az egész és egy jó nagy dudor is van rajta, konkrétan leülni nem tudok...

De most valahogy nem is ez, hanem h kénytelen voltam új mobilt venni, amire őszintén szólva most nem volt éppen kapacitásom, viszont kénytelen voltam venni egyet... 

A másik pedig az én drága egyetlen Kincsem... tegnap is mondta, hogy: - annyira nagyon szeretnélek látniii! Veled aludni... 
Borzasztó, hogy nem lehet... :( és az is, hogy nem tudok rajta segíteni... Szeretlek Édesem!!!

No comments: