Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Friday 27 September 2013

Cada momento te amo más

Annyira rám van már hangolódva lelkileg, hogyha nem is mondom, hogy valami nem stimmel velem, akkor is érzi. Történt ez tegnap este a vacsoránál. 
Boldog voltam, hogy velem van, nagyon boldog. Ő is!
Nem meséltem, hogy délután óta rajtam van valami furcsa érzés a fejemben és a szívem össze-vissza ver. Pedig se ideges nem voltam, se fáradt, nem tudom miért. A vacsora asztalnál feláll, átölel és hosszan, lágyan a homlokomra tapasztja a csodaszép száját. Energiát ad, nyugtat. Azt mondja: igyál egy kortyot nagyon nagyon lassan és lélegezz egy mélyet, közben a nyakam masszírozza. Nagyon jól esett!! 
Aztán, hogy majd ő leszedi az asztalt, én üljek le és pihenjek. Majd az ölébe vont és a fejemet simogatta, megnevettetett. 
Te vagy az én kincsem, mindenem!!! <3 Nem is kívánhatnék nála csodálatosabb férfit! 

No comments: