Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Thursday 12 September 2013

9!

Annyira jó lett volna együtt ünnepelni és egyáltalán látni Őt... hiszen múlthéten alig pár órát találkoztunk és valahogy ez a hét elején sem volt több és azóta semmi sem. De a sors közbe szólt... ismét... szegény Kincsem elkapott egy vírust és 39 fokos lázzal ért haza a munkából. A tehetetlenség egyszerűen kikészít, hogy nem mehetek oda, nem ápolhatom, nem puszilgathatom és ölelhetem, hogy minél hamarabb meggyógyuljon. :( 

Elszomorított annak a ténye is, hogy így még jó pár napig biztosan nem tudunk találkozni és utána is még tutira gyenge lesz.

A telefonban, amennyira a torka engedte elkezdte mondani: - annyira gyönyörű vagy! Megőrülök érted, halloood... meg-ő-rü-lök ér-ted!! 
- Én is érted Kincsem! És ott vagyok veled és simogatlak és puszilgatlak!
- Annyira jó, hogy itt vagy, olyan megnyugtató Veled. De meleg puszikat kérek, mert nagyon fázom!
- Finom, lágy meleg puszikkal fogsz elaludni a karjaimban!
- Miért olyan jó Veled? 
- Mert mi ketten együtt nagyon jók vagyunk!
- De miért?
- Mert jók vagyunk ;)
- Édeeees... 
És itt könnyek gyűltek a szemembe és rohantam volna hozzá!!!

Később írtam neki egy a kilenc hónapunk alkalmából szóló kis monológot, ami nagyon nagyon tetszett Neki.
Boldog Kilenc Hónapot Kincsem!

No comments: