Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Monday 7 July 2014

Vacaciones

Úgy alakult,hogy az elmúlt héten szerdától én is szabin voltam. Így aztán minden nap együtt lehettünk. Itt aludt velem és napközben pedig irány valamerre.
Elsőnek San Pedro del Pinatar - La Manga volt az úticél. Menet közben megálltunk La Zenia-n ebédelni. San Pedro del Pinatar-ról indul a sétány a malomtól és vezet egészen La Mangára. Szerintem J még az életében nem sétált hosszú-hosszú kilométereket, pláne nem papucsban és tűző napsütésben, de most megtette és én nagyon büszke vagyok rá. Tette ezt mosolyogva és fáradhatatlanul. 
San Pedro del Pinatar azért híres, mert itt lehet iszapfürdőzni a tengerben, flamingók társaságában. Bevallom nem vállalkoztam rá, mert ahogy elhaladtam embertársaim mellett, akik tetőtől talpig be voltak kenve a fekete iszappal... háááát... mondjuk úgy, nem voltak túl illatosak :D 
Miután órákon át sétáltunk, hogy eljussunk La Manga természetes strandjára, olyan látvány fogadott bennünket, hogy csak álltunk tátott szájjal kézenfogva és nem hittünk a szemünknek. Mintha hirtelen a karibi szigeteken lennénk. Ember volt rajtunk kívül kettő... teljesen érintetlenül ahogy a természet alkotta, gyönyörűen tiszta megfoghatatlanul kék víz és fehér homok. Isteni érzés volt a séta után ez a látvány és belegázolni a vízbe!!
Másnap pedig Moraira volt a kitűzött cél. Ami ismét teljesen más látványt nyújtott a sziklás partjával. A hegyekben lévő házaival és a parton elfogyasztott paella-val.
Hétvégén pedig itt helyben, kimentünk a Calita-ra. Jnek pedig gyönyörű színe lett tegnapra. Sosem láttam ilyen egészséges barnán :) Nagyon jól áll neki!!
A napjaink boldogak, felszabadultak és nagyon szerelmesek voltak. 
Most pedig őrülten hiányzik. Mindketten visszatértünk a munkába. Legközelebb augusztusban lesz egy hetünk, amikor Cartagena és valószínűleg Calpe lesz a végállomás.

No comments: