Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Tuesday 24 June 2014

hogueras

Idén először ha nem is minden napját a Hogueras-nak, de péntek-szombatját együtt éltük meg. 
Életemben először voltam bikaviadalon, és azt kell mondjam, valami fantasztikus élmény. Én nagyon élveztem és gyönyörű ahogy a toreador meghódítja azt a hatalmas állatot. Mindenki meglepődött, hiszen arra számítottak, hogy majd undorodom, fáj a szívem a bikáért stb... ehhez képest együtt tapsoltam a közönséggel vagy kiáltottam, hogy olé :) Azt mondták bennem tuti hogy valami elveszett spanyol vér folyik :D

Aztán voltunk az utcafesztiválon a barátaival, akik még nem ismertek eddig. Nagyon rendesek voltak mind és jól szórakoztam velük.

J szabin van, én nem... nekem itt a két gyerek... és amikor én tudnék szabin lenni ő nem tud kivenni egyetlen napot sem, szóval fantasztikus egy nyár ez így... 

Minden nap lassan elmondja, hogy Magyarországra akar menni és hogy megakarja ismerni Anyuékat személyesen. Mondtam azzal még várnia kell... jelenleg nem tudom megfinanszírozni a haza utazást. 

Egyébként nincs semmi különös.

No comments: