Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Monday 28 July 2014

verano

Tudom, hogy nem nagyon írogatok mostanában ide, de bevallom, egyrészt hulla fáradt vagyok, másrészt mire odáig jutnék teljesen elfelejtem, hogy miről is akartam írni. Biztos a korral jár hehehe

Szivecském 27 éves lett. Ünnepeltünk barátokkal, ünnepeltünk ketten, gyertyát fújt a kezemet fogva a családdal. És mit ad isten... azon agonizált, hogy hát ő már nem fiatal... na majdnem kitört rajtam a nevető görcs... bár én lennék újra 27 éves!!!! Kevesebb ősz hajszálam és ráncom lenne és a bőröm is feszesebb volt, na tessék, én már mondhatom, hogy öreg vagyok :)

A barátai egyébként töretlenül jó fejek, aranyosak. Bár kicsit furcsa mikor egyedül vagy hét fiúval az éjszakában bulizni :) Jójójó... nem panaszkodom :P csak na... 

I végre visszaköltözött a saját lakásukba, ezért a mostani hétvégénk végre teljes nyugalomban telt, úgy, ahogyan az volt három hónappal ezelőtt minden hétvégénken. Olyanok voltunk, mint akiket kicseréltek. 

A gyerekek amúgy jók voltak az elmúlt két hétben, nem lehet rájuk egyáltalán panaszom. Az más kérdés, hogy az anyjuk totál kész van agyilag sztem.... de ezt már kár is ragozni... Előbb-utóbb csak jön már valami normálisabb meló is.

No comments: