Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Tuesday 9 July 2013

Temblando

Vasárnap mivel náluk családi bbq volt és késő este ért haza, közben pedig le is merült… szóval mikor hazaért mondta, hogy nagyon szeretne velem lenni és hogy holnap (hétfő) mindenképpen jön.
Egész nap csendes voltam, aztán csak annyit írtam, ha van kedve hozza a fürdőnaciját is, és pancsizunk egy kicsit.
Repült hozzám. Az ajtóban, mielőtt megjelent volna, előre nyújtotta a virágot, amit tépett. Olyan aranyos volt! Kérdi tetszik, tényleg? Mondom igen, nagyon! Gyorsan vízbe is tettem.
És már ott harcoltunk a medencénél, hogy ki dob be kit, vagy ki ránt kit magával :D Istenem, ennyit nevetni! Vettem egy felfújhatós karikát, abba bújtunk mind a ketten és így libegtünk, még sütött a nap, de már alacsony szögben érte a medencét, ő a nap felé fordított, és nézte a szemeim, aztán cseréltünk.
Melengető közös zuhi után neki álltam vacsit főzni, amiért ő ismét nagyon hálás volt. És… aztán a kanapén odabújt az ölembe és az az érzés most is itt van velem. Imádom a haját, sűrű, puha és fekete :) Ami egyébként tőlem teljesen szokatlan, ugyanis utálom más emberek haját, nem szeretem ha hozzámér és én se akarok hozzányúlni… de az ő haja, az ő fejecskéje, ami egyébként egyszerűen tökéletes forma, szóval állandóan muszáj turnom a haját, simogatni a fejét, puszilgatni, és ő ezt nagyon nagyon szereti! Annyira jó, hogy Ő az aki képes, sőt, imádja hogy órákon át csak simogatom. Nem az a ne birizgálj már, ne nyúlj már a hajamhoz, mit simogatsz stb… nem, Ő egyenesen imádja ezt és ez olyan jóóó!!! Szóval az ölembe bújt, megkérdezte, hogy szereted a hajamat, mondtam nagyoooon!! Mosolyog, felnéz rám, gyönyörű!! Majd egy perc múlva lecsukódik a szeme, a kezei a mellkasán pont úgy ahogy a kisbabák kezei szoktak “ökölben” lenni a fejük mellett, és elalszik, ahogy simogatom és olyan békés, és olyan jó nézni ezt a nyugalmat!
Majd felébred, még kicsit gumicukiért kuncsizik, aztán elmegy :( Kifelé felnézünk az égre, sok sok csillag, azt mondja: gyönyörű, de a legszebbik itt van mellettem! <3 és ne olvadjam halálra magam!!!

No comments: