Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Saturday 21 March 2015

La familia, nombres etc...

Csutortokon itt apak napja volt, ami munkaszuneti nap. Hala a jo istennek! Igaz pihenni azt nem sikerult. Delelott elmentunk felvenni az apjat, aki ugyan egesz ejjel rosszul volt, de hogy o menni akar ide meg oda. Elmentunk egy mini moros y cristianos felvonulasra. Tenyleg nagyon minimalizalt volt. Kozben a fejunk letepte a szel, raadasul az apja total nem volt jol, ugyhogy vegul hazavittuk. 
Kozben az anyjaval lebeszeltuk, hogy elmegyunk egyutt ebedelni, jonnek a tesojaek is. Mivel ezen a napon minden tomve van, vegul a kedvenc helyunkre kaptunk is egy asztalt haromra, ahova sikerult fel negyre oda is erni es kb. fel ot volt, mire egyaltalan a rizsig eljutottunk. Addig persze volt salata meg miegyeb. 
Otthon a kisebbik unokat en oltoztettem meg fesultem. Aztan Jnek adtam, jatszanak. Most nezd meg mennyire cukik:

Persze kozben osszeszorul a szivem... 
Na mindegy, szoval ulunk a csaladdal az ettermben, kerdezik, hogy kerek-e en is sort. Mondtam nem kerek, csak vizet. Mire persze a legelso megjegyzes maris erkezett: oh, hat akkor a Susi biztos terhes! Ebben az a legjobb, hogy a baratai multheten a szuletesnapon egy budos szot sem szoltak, hogy miert csak vizet iszom, vagy miert csak bizonyos dolgokat eszem es abbol is csak keveset. Pont azt hittem, majd ott fog menni a suspus, vagy a megjegyzes, es ok voltak azok, akik egyaltalan nem csinaltak belole ugyet. Erre fol leulunk a csaladdal es a legelso, hogy azert nem iszom sort (amit amugy is utalok), mert terhes vagyok. Persze minden tekintet ram szegezodik, mondtam nem, nem vagyok terhes! 
Majd ez igy ment tovabb, hogy a kicsi I milyen jol elvan velem, el sem engedi a kezemet, egesz vegig az olemben ul stb... Mondja az anyja, hogy erdekes, hogy velem az elso pillanattol ilyen... (altalaban nem ilyen) Erre, hogy azert az mas, hogy megiscsak a sobrina, mint vigyazni mas ket kolykere. Nem akartam mondani, hogy nekem tokre egyre megy a dolog... Na mindegy.
Es megint elojott, hogy de nekunk csak fiunk lehet. Amitol mar eleve falra maszom. Mi az, hogy nekunk csak fiunk lehet? Mar miert? Es ha nem, akkor mi van? Nekem tortenetesen teljesen mindegy. Erre a tesoja, hogyha fiu, akkor Miguel-nek kell hivni, mire mondtam, hogy hat mar miert? Mert a nagyfater nevet tovabb kell vinni, mondom, hat bocsi, de nem lesz Miguel. Az anyja, meg hogy Jacobo, mint az apja, mire mondja J, hogy hat en a Ruben-t szeretnem, ha fiunk lesz (ez egyebkent igy van tavaly ota, miota ismerem az unokatestveret, akit Ruben-nek hivnak. kb. aprilis volt, mikor talalkoztunk). Erre a sogorno megszolal, hogy neki!! (neki...erted...) nem tetszik a Ruben, mert a Jacobo az olyan ferfias es kesz. Mire rakontrazott az anyja is. Mire mondtam, nekem a Ruben tetszik es kesz. Egyebkent a Javier es a Joshua volt a masik ketto, de Jnek a Ruben volt az egyetlen ami tetszett. Ettol fuggetlenul lehet, hogy total maskepp hivjak majd :D
Bezzeg a lany neven egy percig sem volt vitank. Mind a kettonknek az Olivia tetszik. Egyebkent meg a Lilian es Sheila futottak, de a legszebben a ket vezeteknevvel az Olivia hangzik. Aztan lehet, hogy majd ot is tok maskeppen fogjak hivni :D
Szoval csalad nevugyileg leszerelve. En csak azt nem ertem, hogy milyen jogon akarnak beleszolni abba, hogy MI, hogyan szeretnenk hivni a gyereket? Meg mi az, hogy neki nem tetszik? Es az tortenetesen kit erdekel? Mert speciel engem nem. Nekem sem tetszik, amit ok adtak a gyerekeknek a csaladba, megse szoltam egy arva szot sem. Ahogy arra sem, hogy ki hogyan nem! neveli a gyereket!
Biztos vagyok benne, hogy terhesen is jonnek majd a jobbnal jobb megjegyzeseikkel is. Sot, ha beengednem oket a szuloszobara, nyilvan ott is, meg ugy is, hogy csaszarral szultek en pedig meg minden dolog ellenere azon igyekszem, hogy majd termeszetes uton szulethessen meg. Mar azon is kimeredt a szemuk mikor azt mondtam, hogy en nem kerek epiduralt sem. De konyorgom x millio no szult mar ezen a vilagon es itt vannak, tul eltek, sot szultek nem egyet. 
Ez kb. olyan, mint a szoptatas. Egesz vegig azon imadkozom majd, hogy csak legyen tejem es tudjam majd szoptatni, ne kelljen neki tapszert adni. Itt meg, nyomjak a szajaba az elso perctol ezeket a szar muvi cuccokat. Akinek nincs teje, az persze kenytelen taplalni a gyereket igy, de az aki nem is akarja, az szamomra total erthetetlen dolog. Mikor nincs is jobb annak a babanak, mint az anyatej. 
Bar hozza kell tennem, hogy nem eppen bababarat az egesz rendszer. Ha pld. nem dolgoztal a szulest megelozo 180 napon, akkor nem jar a gyerek utan semmi. Kemenyen osszesen 16 hetet lehet otthon maradni a gyerekkel, aztan huzzal vissza dolgozni. Ja, ha esetleg szoptatni akarod, akkor van egy plusz orad, amikor ezt kervenyezheted a munkaltatotol... oke, de ha tortenetesen a gyerek bolcsodeje, vagy nagymamaja a munkahelyedtol fel oranyira van minimum, akkor hogy ersz oda es vissza?! Mondtam, aki ezt kitalalta.... 

No comments: