Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Tuesday 7 April 2015

a relajarse

vegre eljott a husvet ideje. Ma, Nagypenteken itt mar unnepnap van, hala a jo istennek :) Igy van negy nap egyben.
Tegnap elott este arra ertem haza a munkabol, hogy az en edes, draga szerelmem, vett egy doboz digitalis ovulacios tesztet. Soha nem beszeltem neki arrol, hogy ez letezik egyaltalan, meg persze azt se arultam el, hogy van is itthon, csak eppen nem digitalis, hanem az olcsobbik fajta. Bar egyebkent erzem, hogy mikor van a dolog, de azert jo, hogyha az ember neha ellovi a tesztet is, biztos ami biztos. Szoval en nem mondtam neki ezt, mire kiderult, hogy O total belevajta magat a temaba es mar kivulrol fujja, meg azt is tudja, hogy mikor es hogyan kell hasznalni, na es hogy mikor kell persze egyutt lenni stb... Annyira aranyos, annyira szeretem, hogy ilyen! Total ra van keszulve mindenre es szepen kiokositja magat belole, majd meglep engem :) Nincs meg egy ilyen ferfi a foldon! Annyira tudja, hogy lepjen meg. Ettol persze meg szerelmesebb vagyok bele, mint valaha!
Szoval, ugye a mi kis nyugis nem hajtjuk, nem keressuk veszettul, nem temazunk rajta dolgunk nem megy, miota ugye az orvos kozolte a tenyeket. De azt hiszem ez normalis es ezzel mindannyian igy lennenek. En mindenesetre orulok,hogy az en Kincsem ilyen ebben a temaban (is). Maximalisan odateszi magat es a maga kis modjan minden lehetseges dolgot elokeszit, felterkepez, veghez visz. Es tudom, tudom, hogy O lesz a vilag legeslegjobb Apukaja, aki ugy fogja imadni a gyereket, ahogy senki, es pont ugy el is fogja kenyeztetni :) De nem baj, sot!
Mindezek utan ugy dontottunk, hogy nekunk jar egy relax ket nap valami csoda helyen. Messzire nem akartunk menni, igy aztan a Weekendesk oldalan talaltunk olyat, ami kozel van, ahol nem nagyon jarunk es ami SPA. A hely gyonyoru. Egy golf park tartozik a hotelhez. A hotel egyebkent ot csillagos es SPA reszlege van. 2009-ben nyitottak meg, ugyhogy meg uj is. Hala istennek az ido is kedves, igy valoszinuleg nem csak a benti, de a kinti medencet is hasznalhatjuk. Ma ott 34 fok van :) A hotel amugy La Finca Golf Resolt Hotel SPA http://www.lafincagolfresort.com/photos.htm#82387 Holnap indulas es atadjuk magunkat hosszu evek utan egy jo kis kenyeztetos, relaxacios ket napnak, mert megerdemeljuk! Egyikunk sem volt evek ota sehol sem. Ugyhogy most nagyon izgatott vagyok, es szerintem alig fogok tudni majd aludni :)
Vasarnap delutan pedig Cartagenaba megyunk, mert ott van egy vilagitotorony, amihez oda lehet setalni, meg lehet taperolni, olyan igazi romi filmes kinezete van es tudvalevoleg megorulok a vilagitotornyokert! 
Aztan hetfon punnyadas itthon, mert kedden mar kezdodik a munka, Neki. Merthogy en kaptam egy het szabit, es bevallom oszinten,hogy bar nem akartam, de nagyon jol jon ez nekem most!! Pihi, punny es csodavarasra fel!!!
Ezuton kivanok mindenkinek nagyon kellemes husvetot! Remeljuk a nyuszi nekunk valodi kindertojast hoz iden ;)

No comments: