Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Monday 4 March 2013

Hay q luchar

Őszintén szólva időm sem volt mostanában írni, de kedvem sem… Múlthét előtti vasáranp ugyanis kiraboltak a Lizarranban… ültem az ebédemet fogyasztottam a pultnál, a táskám a combomnál, mondhatni a lábam között. És úgy vitte el, hogy észre sem vettem… nagyon durva. Vagyis hát észre vettem persze… mert egyfolytában figyeltem azért… és hopp… ketten voltak, az egész műveletet 25 másodperc alatt vitték véghez és mint a rendőröktől megtudtam aznap az egész La Rambla-t végig járták lopni… kétszer voltam a rendőrségen. Először közvetlen a rablás után elkísért egy pár, közben felhívtam Jacot, hogy kiraboltak, ő azonnal odarohant a rendőrségre. A párt nem engedték be, de őt igen. A rendőr tök rendes volt, nyugtatgatott, meg J is.
Aztán elmentünk megkeresni a cuccaim, hátha eldobták legalább a papírjaimat és megtaláljuk, de sajnos nem :(
Így a héten mennem kell a konzulátusra Madridba útlevelet csináltatni, aztán ha az megjön, akkor itt jogosítványt. Mindez a művelet, hozzávetőletgesen 250 euroba fog fájni… és elloptak tőlem 150eurot… meg a telefonomat, meg az mp3 lejátszómat… az egész táska tartalma 531 euro lett… a rendőrségi jegyzőkönyv alapján.
A rendőrség kirendelt mellém egy ügyvédet hivatalból, így annak nem kell fizetnem… úgyhogy gyűlik a papír… amivel kisegítve nem vagyok…
J elbűvölően figyelmes volt  és segítőkész. Nagyon helyén van az esze és nélküle nem tudom mit csináltam volna.
G még azt se kérdezte meg, hogy nekem nem történt e valami bajom…. szarik rá…
Facuval sikerült beszélgetnünk. Igazán ledöbbentem a szavain… vagyis az érzésein… és ahogy elmondta, de én nem érzek úgy… nekem itt van J és én őt szeretem… sajnálom, tényleg… de mondtam próbáljunk emberhez méltóan viselkedni. Én itt vagyok, ahogy voltam eddig is mellette.
Jaco… mindamellett, hogy végtelenül imádom és minden perc amit vele tölthetek egy kincs… azt érzem, hogy egyre jobban tudok sérülni, ha nincs velem, ha fáradt és kedvetlen… vagy épp alul van… Szeretném, ha jó lenne…

No comments: