Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Wednesday 1 January 2014

¡Feliz año nuevo!

Utólag is mindenkinek nagyon boldog új esztendőt kívánok. Remélem, hogy minden álmotok valóra válik. Elfeledtek gondot és bánatot. 

Mi szilveszterkor kettesben voltunk. Csináltam hidegtálat, volt kacsamáj és jó nagy méretes kilós marha az argentin hentestől. Megettem a 12 gongra a 12 szőlőszemet (tudni kell, hogy utálom a szőlőt), ahogy az spanyol módra szokás, hogy idén szerencsém legyen és még pirosat is viseltem, még ha az J nyakkendője volt is :) 
Gyújtottunk egymás kezét fogva egy piros és egy fehér gyertyát. A piros a szerelem, a fehér az egészség. Ő kérte, hogy elsőnek a pirosat gyújtsuk meg. Meghitt volt és szép. 
Rengeteget nevettünk, végig táncoltuk és még énekeltünk is. Olyan bulit csaptunk ketten, mintha legalábbis húszan lettünk volna :)) És ez szerintem fantasztikusan jó, hogy ennyire jól működünk együtt. Az én Drágám mire megérkeztem gyönyörűen fel volt öltözve öltönybe. Én teljesen elájultam ettől. Nagyon-nagyon jól áll Neki!!! Utoljára ugye az esküvőn láttam benne. 

Ez az év érzem, hogy még csodásabb lesz, mint az elmúlt esztendő.

No comments: