Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Saturday 25 May 2013

Hasta los ultimos dedos

Csodálatos két együtt töltött hétvégénk után majd kiugrom a bőrömből. Annyira mindent megtesz azért, hogy jól érezzem magam, felszabadult legyek, mosolyt lásson az arcomon.
Szeretem mikor éjjel jelez a telefonom, pont mikor vele álmodom, hogy: gyere és aldujunk együtt. Én pedig az éjszaka kellős közepén minden további nélkül rohanok hozzá. Szép, szívet melengető, csodálatos érzés!
Összebújni és így aludni el. Amikor csak az ő illatát szippantod be, amikor tudod, hogy kinyitod a szemed és ott van egészen közel. Nézni ahogy békésen alszik és gyönyörködni benne.
Szépséges étteremben együtt vacsorázni és a hazafelé úton megjegyzi, hogy mennyire jó vagy,  egy Bombon!! Vagy csak csókolózva sétálni hazáig.
Reggel együtt ébredni, meginni a világ legfinomabb kávéját, amit ő tud készíteni, habosan és csokisan. Megmasszírozni a lábikóját és mosolyogva nézni, hogy a legkisebb ujjáig olyan mint te! Pont ugyanolyan a lábfeje, a lábujjai, pedig azt hittem csak nekem vannak ilyen kis fura lábujjaim, de nem :) És ez a hasonlóság végig simít a lelkeden, mert azt érzed, hogy Ő totálisan a te másik feled!!!
Istenem, köszönöm hogy van nekem!!

No comments: