Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Monday 1 April 2013

J and Me

Tegnap hosszú napok után újra láttam, újra vele lehettem. Annyira jól esett meghallani a hangját, azt ahogy mondja, hogy együtt aludhatunk. És már a sziesztát is vele tölthetem és azt csinálunk, amit én szeretnék.
Így aztán négy órakor átmentem hozzá, A kapun két pasas engedett be, akik iszonyatosan bámultak :) és olyan jó volt megérkezni, ahogy jött velem szemben mosolyogva, gyönyörűen és megcsókolt. Úgy, ahogyan csak ő tud megcsókolni.
Imádom a kis játékainkat, imádok hozzá bújni, imádom ahogy alszik és maga alá gyűr, mint egy plüssmacit. Imádom érezni a csókjait a hátamon. Imádom nézni, ahogy elalszik, olyan békés, olyan szép. Olyan szép férfi!! Képes vagyok gyönyörködni benne akár egy órát is.
Aztán vacsiztunk és boroztunk, közben megnéztünk egy videót a világkupáról, hát mind a ketten sírtunk. Újra előjöttek az akkori emlékek. Ahogy a szívem akkor fordult át, akkor váltam belül ittenivé és egyként szurkoltam büszkén a spanyolokkal és a mai napig büszke vagyok rájuk. Megható pillanat volt együtt nézni.
Aztán táncltunk és amikor táncolunk, akkor tudunk egymásban élni. Akkor minden megszűnik. Én nem is hallom a zenét, csak követem őt.
Ma reggel pedig ahogy mondta, reggelizzunk Bombon <3 és még csak nem is tudja, hogy ez a Bombon számomra a legszebb volt ma reggel 

No comments: