Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Tuesday 16 December 2014

Perfume

Biztosan nem en vagyok az egyetlen no, aki sokaig keresi/kereste azt az illatot, ami teljesen O. Amitol szexisnek, fiatalnak erzi magat, ami korul oleli es melengeti, amivel egyszeruen nem tud betelni es ami a boren a legtokeletesebb. 
Persze mindenkinek mas az izlese es kiprobalsz masok altal ajanlott es nagyon szeretheto illatokat, de valahogy egyik sem az, amit megerzel es onnantol kezdve csak azt akarod.
Kiprobaltam en is sokat, mint pld: Bvlgari Omnia Corall, DKNY women (ettol minden ismerosom teljesen odavolt), D&G Femme, Light Blue, The One, Lacoste pour femme, Noa, aztan az elso ami nagyon nagyon tetszett az a Dior pure poison volt, de annyit valtozott a boromon, hogy vegul atfordult valami edes szirupos fejfajos valamibe. Mignem egy szep napon, a Gucci Premiere (ami egyebkent nagyon finom a boromon) vasarlasa utan nem sokkal az ELLE magazinban volt egy DIOR J´adore EDP minta, amit olyan, na jo, ha mar itt van kiprobalom felkialtassal a csuklomra nyomtam es Wwwwwoooooooowwwww oooooh igen EZAAAAZZZ es ez ment orakon at. Hihetetlenul tartos volt es annyira szexi es konnyed es noies, annyira en, hogy azt mondtam, IGEN! Vegre megvan eletem illata! 
Engem bearanyozott tetotol-talpig es imadom, nem tudok vele betelni!! J pedig akarmikor megerzi rajtam el sem akar engedni. :)

No comments: