Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Saturday 5 October 2013

football

Annyiszor akartam már ezt elmondani, mert szerintem nagyon cuki. Szóval J a focit szereti a szép nagy és új 3D-s tévéjén nézni, de! hang nélkül, ugyanis  hallgatni viszont a rádióból szereti. Van egy kis rádiója (igen, mint az öregeknek), vagy azt kapcsolja be, vagy persze a hiper-szuperul felszerelt beépített hangfalakból szól a meccs. Attól függ, hogy nagy meccs vagy kisebb. És ha épp a kocsiban ér minket a foci idő, akkor is a rádió a Cope-ra van hangolva, már az én kocsimban is. Ennek eredményeképpen a héten a Barca meccset a kocsiban hallgattam... De szerintem ez annyira aranyos, hogy a kisrádióján hallgatja a focit!!! Ez kicsit olyan konzervatív dolog, és pont ezért imádom annyira!! 
Mint ahogy a telefonján csomó olyan zene van, amit én is szeretek, amit az én szüleim is hallgattak sokat és táncoltak rá, és ez jó érzésekkel tölt el, és mert az ő szülei is pont ezeket hallgatták. Tudom, látom, tapasztalom, hogy jóra nevelték őt. Igaz, hogy tartják is a régi szokásokat a szülei egy csomó dologban, de talán ez legyen a legnagyobb bajom, hiszen neveltek egy jó embert! Aki nem panaszkodik, aki megy előre, aki csinálja, akinek céljai vannak, aki nem kér soha semmit tőlük. Felelős, dolgos, okos. 

No comments: