Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Saturday 2 May 2015

HSG II.

Hetfon tul estem a "csodalatos" masodik HSG vizsgalatomon. Elotte valo napokban nem nagyon lehetett velem szot erteni. Jol ossze is vesztunk Jvel... Nagyon feszult voltam es be is voltam tojva rendesen, mert ugye az elozmenyek... mert bar a tested felejti a fajdalmat, az agyad sosem. 
Totalisan maskepp zajlott minden, mint az elsonel. Rontgenbe be, levetkozni alulrol, felvenni egy sotetkek papir koppenyt, felvetni magam a rontgen asztalra, parna a fejem ala, megjelenik a nodoki... Kikerdez volt -e abortuszom, nogyogyaszati mutetem, van-e allergiam, es miert is kell ez a vizsgalat. Hoznak csovet, hatalmas fecskendot tele zselevel, kacsa elo, szetfeszit, azt mondja nyomjak, igy jobban szettud feszengetni... kozben nyomja a mehem... ok, nem baj, nem faj, max. kellemetlen. Aztan fog egy hosszu fem valamit es probalja felhelyezni sikertelenul a szondat.... kuzd, kellemetlen, kimegy, ranez a rontgen kepre, semmi, visszajon, probalja beljebb tolni, kimegy, ranez, semmi... visszajon, kacsa ki, tok uj szondat ker, muvelet elolrol ismetlodik, kellemetlenebb... probalja belem nyomni a teljes fecskendot, semmi... oooo jajjj mar a legrosszabbat lattam magam elott. Noverke fogja a labam, simogatja, kerdi jol vagyok-e, faj-e, szedulok-e, mondom nem, semmi gond, csak kicsit kellemetlen. Megint ki, aztan be, semmi... Kacsa ki, ker egy tok masik fajta szondat, es egy ollot, ami jo hosszu volt, majd ujra kacsa be, na ez mar serti mindenem... majd hallod, ahogy az ollo nyissz.. haromszor, majd aszondja van egy kis gond, ez most nem lesz olyan kellemes... vigyazz kesz rajt, levego bentart, szonda atjut, masik teli fecskendo benyom, es itt jott az a gorcsos utalatos erzes, de mindossze a negyede talan annak, amit annak idejen ereztem, majd azt mondta, oke, ez most megvan, kimegy, foto felulrol, bejon, oldalra hajt, kimegy, masik foto, masik oldal. Keeeesz. Juhuuu... kivesz mindent, oldalamra fektet es hasam masszirozza, kozben a noverke kozli, hogy nagyon nagyon ugyes voltam, majd egyszerre a dokival: - maga egy hos, hogy ezt igy kibirta! Igazabol pedig tenyleg, az egesz nem volt nagy kunszt fajdalom ugyileg. 
Kerdezte, hogy bevettem-e valamit, mondtam semmit sem. Csodalkozott, mondta ha fajna vegyek be nyugodtan. Majd oda ultetett az asztal szelere, keze a terdemen, osszezarta rajtam a koppenyt nez a szemembe es azt mondja: - most meg picit verezhet, de nem veszesen, menjen haza,  pihenjen, holnaptol elheti a megszokott eletet es higyje el, meg lehet, hogy ebben a honapban terhes lesz. Bar nem mondhatna elore semmit, de egyebkent mind a ket petevezetek atjarhato, sot, minden egyenesen fantasztikus odabent. A gond az volt, hogy a mutet utan kialakult egy varrat a megnyakon, ettol szinte teljesen zart volt, ezt elcsipkedte es utana mar atment rajta a szonda, szoval minden rendben van. Nagyon sok szerencset kivant hozza. Mosolygott. Embersegbol is jeles. 
Igy aztan Jvel es a kemenyre toltott hasammal hazajottunk es en lepihentem. Delutan ugyan elmentem a gyerekekert, de nagyon rendesen viselkedtek vegig. J is odajott, hogy segitsen veluk. 
Egyebkent nem fajt, es csak aznap volt ici-picike kis verzes.

No comments: