Love Story
sometimes the best ones are the ones we write ourselves

Wednesday 22 April 2015

Kalvariara fel...

Bevallom amikor hetfon elkezdtem verezni delutan, akkor kb. olyan allapotba kerultem, mint az uvolto sakal, valami merges kigyoval keveredve... Iszonyatos duh, csalodottsag, fajdalom volt egyszerre bennem.
Egyet tudtam, hogy fel kell hivnom az orvosomat. Mara adott idopontot. Gondoltam oke, ebbol mar nem lesz meg a harmadik napi vervetel... Amikor odaertem a korhazba, csurig volt nagy pocakos kismamakkal es volt egy-ket pici babas is. Viszonylagos turelemmel voltam, ahhoz kepest, hogy elozo nap amikor meglattam a teveben a tapszer reklamot a babaval, akkor uvoltve mondtam Jnek, hogy azonnal kapcsolja at a tevet... Aztan sajat magamat szegyelltem, hogy ilyenne valtam. Szoval gondoltam en se fogok bejutni a mai egy oras idopontomra, ha ennyien varnak... De aztan megis. 
Elujsagoltam neki, hogy masodik honap, hogy az ovulacios tesztek mind negativak es erzem, hogy valami nincsen rendben. Annak ellenere, hogy most az utolso honapban vegre nem volt a menszesz elotti egy hetes pecseteles. Talan a progeszteron krem most kezd hatni... O azonnal kapta a papirjait, kerdezte mikor menstrualok? Mondom, most vagyok a harmadik napon, erre o: - jajj hat az nagyszeru, akkor most azonnal lemegy a laborba. :) Aztan eloirta a petevezetek atjarhatosagit, ez hetfon lesz esedekes es J jon velem. Utana pedig majd a 20. napi vervetelre kell mennem. Azt mondta, hogy addig azert ha gondoljuk J elmehetne a dokihoz, hogy lassuk vele tenyleg minden oke.
Atjarhatosagim mar volt egyszer, es nekem borzalmasan fajt is... Azt mondta, hogy a mutet utan amugy is esedekes lenne csinalni egyet... Nem gondolom, hogy most sokkal kellemesebb erzes lesz majd a dolog... De nem baj, csinaljuk, azt is tuleltem, most is tul fogom.
A vervetelen ketszer szurtak meg. Eletemben eloszor volt az, hogy a teljesen jol lathato venambol vkinek nem sikerult vert vennie... De legalabb masodjara sikerult azt a negy kemcsovet megtolteni. :) Es kaptam epres-citromos nyalokat utana. :)
J-t felhivtam, meseltem nekii hogy mizu, mondta hogy minden rendben es persze O is elmegy. Ma este pedig reszletesen atbeszeljuk, hogy is van ez. 
Bevallom elmult minden harpias megmozdulasom es sokkal jobban erzem magam. Tudom, hogy mostmar csak elore van.

No comments: